Info
Ten blog rowerowy prowadzi przemekturysta z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 61809.38 kilometrów w tym 1419.46 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.27 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Październik1 - 0
- 2024, Wrzesień1 - 0
- 2024, Sierpień2 - 0
- 2024, Lipiec1 - 0
- 2024, Czerwiec1 - 0
- 2024, Maj2 - 1
- 2024, Kwiecień2 - 0
- 2024, Marzec1 - 0
- 2024, Luty1 - 0
- 2023, Grudzień2 - 0
- 2023, Listopad1 - 0
- 2023, Październik1 - 0
- 2023, Wrzesień1 - 0
- 2023, Sierpień1 - 0
- 2023, Lipiec1 - 0
- 2023, Czerwiec1 - 0
- 2023, Kwiecień1 - 0
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Listopad2 - 0
- 2022, Październik3 - 0
- 2022, Wrzesień1 - 0
- 2022, Sierpień1 - 0
- 2022, Lipiec6 - 0
- 2022, Czerwiec7 - 4
- 2022, Maj6 - 3
- 2022, Kwiecień6 - 3
- 2022, Marzec3 - 1
- 2022, Luty1 - 0
- 2021, Grudzień1 - 0
- 2021, Listopad1 - 0
- 2021, Październik1 - 0
- 2021, Wrzesień7 - 12
- 2021, Sierpień9 - 6
- 2021, Lipiec2 - 0
- 2021, Czerwiec5 - 6
- 2021, Maj3 - 2
- 2021, Kwiecień3 - 2
- 2021, Marzec1 - 0
- 2021, Luty2 - 2
- 2021, Styczeń1 - 0
- 2020, Grudzień3 - 0
- 2020, Listopad1 - 0
- 2020, Październik2 - 2
- 2020, Wrzesień4 - 0
- 2020, Sierpień9 - 0
- 2020, Lipiec11 - 10
- 2020, Czerwiec2 - 0
- 2020, Maj2 - 1
- 2020, Kwiecień6 - 3
- 2020, Marzec4 - 1
- 2020, Luty1 - 0
- 2020, Styczeń2 - 0
- 2019, Grudzień2 - 0
- 2019, Listopad3 - 0
- 2019, Październik3 - 0
- 2019, Wrzesień5 - 2
- 2019, Sierpień6 - 0
- 2019, Lipiec3 - 0
- 2019, Czerwiec10 - 4
- 2019, Maj7 - 8
- 2019, Kwiecień7 - 9
- 2019, Marzec5 - 5
- 2019, Luty2 - 3
- 2019, Styczeń3 - 4
- 2018, Grudzień2 - 1
- 2018, Listopad5 - 5
- 2018, Październik4 - 4
- 2018, Wrzesień4 - 5
- 2018, Sierpień10 - 19
- 2018, Lipiec5 - 2
- 2018, Czerwiec2 - 0
- 2018, Maj7 - 7
- 2018, Kwiecień5 - 5
- 2018, Marzec3 - 3
- 2018, Luty5 - 9
- 2018, Styczeń3 - 3
- 2017, Grudzień3 - 2
- 2017, Listopad4 - 3
- 2017, Październik2 - 2
- 2017, Wrzesień6 - 15
- 2017, Sierpień6 - 2
- 2017, Lipiec4 - 0
- 2017, Czerwiec5 - 0
- 2017, Maj9 - 6
- 2017, Kwiecień5 - 8
- 2017, Marzec4 - 1
- 2017, Luty4 - 2
- 2017, Styczeń3 - 0
- 2016, Grudzień4 - 4
- 2016, Listopad4 - 3
- 2016, Październik4 - 4
- 2016, Wrzesień9 - 6
- 2016, Sierpień6 - 1
- 2016, Lipiec14 - 8
- 2016, Czerwiec2 - 2
- 2016, Maj2 - 6
- 2016, Kwiecień8 - 10
- 2016, Marzec3 - 6
- 2016, Luty3 - 3
- 2016, Styczeń3 - 2
- 2015, Grudzień1 - 4
- 2015, Listopad2 - 1
- 2015, Październik5 - 6
- 2015, Wrzesień4 - 2
- 2015, Sierpień4 - 4
- 2015, Lipiec12 - 7
- 2015, Czerwiec5 - 4
- 2015, Maj3 - 4
- 2015, Kwiecień8 - 11
- 2015, Marzec2 - 0
- 2015, Luty1 - 0
- 2015, Styczeń3 - 4
- 2014, Grudzień2 - 3
- 2014, Listopad5 - 6
- 2014, Październik4 - 4
- 2014, Wrzesień4 - 7
- 2014, Sierpień4 - 6
- 2014, Lipiec8 - 10
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj4 - 9
- 2014, Kwiecień4 - 0
- 2014, Marzec1 - 5
- 2014, Luty1 - 0
- 2014, Styczeń8 - 0
- 2013, Grudzień5 - 2
- 2013, Listopad2 - 3
- 2013, Październik3 - 2
- 2013, Wrzesień6 - 9
- 2013, Sierpień4 - 1
- 2013, Lipiec1 - 1
- 2013, Czerwiec10 - 17
- 2013, Maj2 - 10
- 2013, Kwiecień3 - 12
- 2013, Marzec2 - 5
- 2013, Luty2 - 1
- 2013, Styczeń1 - 1
- 2012, Grudzień1 - 4
- 2012, Listopad2 - 7
- 2012, Październik3 - 6
- 2012, Wrzesień5 - 5
- 2012, Sierpień4 - 8
- 2012, Lipiec5 - 8
- 2012, Czerwiec11 - 9
- 2012, Maj4 - 7
- 2012, Kwiecień2 - 5
- 2012, Marzec2 - 7
- 2012, Styczeń1 - 1
- 2011, Listopad2 - 1
- 2011, Październik2 - 5
- 2011, Wrzesień7 - 18
- 2011, Sierpień3 - 3
- 2011, Lipiec2 - 2
- 2011, Czerwiec10 - 12
- 2011, Maj5 - 7
- 2011, Kwiecień3 - 9
- 2011, Marzec3 - 7
- 2010, Listopad1 - 1
- 2010, Październik1 - 0
- 2010, Wrzesień4 - 3
- 2010, Sierpień8 - 5
- 2010, Lipiec2 - 2
- 2010, Czerwiec4 - 1
- 2010, Maj3 - 0
- 2010, Kwiecień2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień1 - 2
- 2009, Listopad5 - 0
- 2009, Październik4 - 2
- 2009, Wrzesień5 - 1
- 2009, Sierpień5 - 5
- 2009, Lipiec5 - 6
- 2009, Czerwiec5 - 3
- 2009, Maj7 - 0
- 2009, Kwiecień3 - 0
- 2009, Marzec1 - 0
- 2008, Czerwiec2 - 1
- DST 76.30km
- Sprzęt EKSPEDYSZYN
- Aktywność Jazda na rowerze
Byszewo i Koronowo
Sobota, 18 maja 2019 · dodano: 31.05.2019 | Komentarze 2
Przebieg trasy: Bydgoszcz-Bartodzieje, Wojnowo, Prosperowo, Krąpiewo, Byszewo, Skarbiewo, Nowy Dwór, Koronowo, Gościeradz, Tryszczyn, Bydgoszcz-Bartodzieje.
Tydzień temu w ramach serii wyjazdów "Odwiedzić Stare Kąty", zaliczyłem Zamek Bierzgłowski. Teraz kolej na Byszewo i Koronowo.
Trasy nie musiałem planować, bo w zasadzie chciałem powtórzyć tą z zeszłego roku ... z jednym małym wyjątkiem. Tym razem z Byszewa do Koronowa postanowiłem jechać nie jak to bywało przez Salno, ale wzdłuż czterech jezior, należących do tzw. "Obszaru Chronionego Krajobrazu Rynny Jezior Byszewskich". Byłem również ciekawy jak wygląda postęp prac przy przebudowie ul. Grunwaldzkiej oraz "espiątki" w rejonie Osówca i Tryszczyna.
W pierwszym wypadku "szału nie było", ale w porównaniu z zeszłym rokiem widać było różnice. Przede wszystkim stało się to, na czym mi bardzo zależało, czyli zrobiono ścieżkę rowerową na tym odcinku ul. Grunwaldzkiej, który teraz będzie udrożniony nie tylko dla zmotoryzowanych. Co prawda nie było jeszcze skończona, ale miałem tę przyjemność przejechania się jej całkiem sporym kawałkiem. Wreszcie będzie można dojechać rowerem w całości ścieżką rowerową, z samych Bartodziei na Osową Górę, bez konieczności jazdy po ulicy w towarzystwie "blachosmrodów".
Kiedy dojechałem do Osówca okazało się, że nad drogą w kierunku Wojnowa został zbudowany most-przejazd stanowiący element "espiątki". Co prawda w tej chwili przejazd po ścieżce rowerowej był utrudniony na tym odcinku z uwagi na przebudowę drogi, ale chyba po zakończeniu tych wszystkich prac wszystko wrócić do stanu poprzedniego.
W Byszewie przystanąłem na chwilę przed sanktuarium, a potem ruszyłem w dalszą drogę. Nie kontynuowałem jednak jazdy "dwieścieczterdziestkątrójką", ale tak jak planowałem odbiłem w kierunku północno-wschodnim.
Droga początkowo brukowana, po chwili zamieniła się w piaszczystą ścieżkę, niezbyt przyjazną dla wąskich opon EKSPEDYSZYNA. Ten stan jednak nie trwał długo i po chwili bez żadnych problemów przez Skarbiewo, dojechałem do Nowego Dworu.
W Koronowie praktycznie się nie zatrzymywałem. Wjechałem na ścieżkę rowerową w kierunku Bydgoszczy, przejechałem przez most nad Brdą i zrobiłem sobie przerwę posiłkową w punkcie postojowym przy ścieżce.
Kiedy dojechałem do Tryszczyna, w miejscu gdzie prowadzone są roboty budowlane przy budowie "espiątki" odniosłem wrażenie, że poczyniono pewne postępy przy budowie mostu przez Brdę. Jednak na zakończenie tych prac trzeba jeszcze trochę poczekać, bo jak wieść niesie trasa ta ma być oddana z opóźnieniem.
Tydzień temu w ramach serii wyjazdów "Odwiedzić Stare Kąty", zaliczyłem Zamek Bierzgłowski. Teraz kolej na Byszewo i Koronowo.
Trasy nie musiałem planować, bo w zasadzie chciałem powtórzyć tą z zeszłego roku ... z jednym małym wyjątkiem. Tym razem z Byszewa do Koronowa postanowiłem jechać nie jak to bywało przez Salno, ale wzdłuż czterech jezior, należących do tzw. "Obszaru Chronionego Krajobrazu Rynny Jezior Byszewskich". Byłem również ciekawy jak wygląda postęp prac przy przebudowie ul. Grunwaldzkiej oraz "espiątki" w rejonie Osówca i Tryszczyna.
W pierwszym wypadku "szału nie było", ale w porównaniu z zeszłym rokiem widać było różnice. Przede wszystkim stało się to, na czym mi bardzo zależało, czyli zrobiono ścieżkę rowerową na tym odcinku ul. Grunwaldzkiej, który teraz będzie udrożniony nie tylko dla zmotoryzowanych. Co prawda nie było jeszcze skończona, ale miałem tę przyjemność przejechania się jej całkiem sporym kawałkiem. Wreszcie będzie można dojechać rowerem w całości ścieżką rowerową, z samych Bartodziei na Osową Górę, bez konieczności jazdy po ulicy w towarzystwie "blachosmrodów".
Kiedy dojechałem do Osówca okazało się, że nad drogą w kierunku Wojnowa został zbudowany most-przejazd stanowiący element "espiątki". Co prawda w tej chwili przejazd po ścieżce rowerowej był utrudniony na tym odcinku z uwagi na przebudowę drogi, ale chyba po zakończeniu tych wszystkich prac wszystko wrócić do stanu poprzedniego.
W Byszewie przystanąłem na chwilę przed sanktuarium, a potem ruszyłem w dalszą drogę. Nie kontynuowałem jednak jazdy "dwieścieczterdziestkątrójką", ale tak jak planowałem odbiłem w kierunku północno-wschodnim.
Droga początkowo brukowana, po chwili zamieniła się w piaszczystą ścieżkę, niezbyt przyjazną dla wąskich opon EKSPEDYSZYNA. Ten stan jednak nie trwał długo i po chwili bez żadnych problemów przez Skarbiewo, dojechałem do Nowego Dworu.
W Koronowie praktycznie się nie zatrzymywałem. Wjechałem na ścieżkę rowerową w kierunku Bydgoszczy, przejechałem przez most nad Brdą i zrobiłem sobie przerwę posiłkową w punkcie postojowym przy ścieżce.
Kiedy dojechałem do Tryszczyna, w miejscu gdzie prowadzone są roboty budowlane przy budowie "espiątki" odniosłem wrażenie, że poczyniono pewne postępy przy budowie mostu przez Brdę. Jednak na zakończenie tych prac trzeba jeszcze trochę poczekać, bo jak wieść niesie trasa ta ma być oddana z opóźnieniem.
Ścieżka rowerowa przy ul. Grunwaldzkiej w kierunku Osowej Góry - już prawie gotowa © przemekturysta
"Espiątka" w Osówcu © przemekturysta
Kategoria Singlowa
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!